.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای استاندار، این وعده شما به روستاییان هم تحقق نیافت !
شمال نيوز: در جلسه هم اندیشی استاندار با مدیران رسانه ها ، پس از دریافت نامه اعتراضی جمعی از روستاییان سطح استان به این موضع ، طاهایی قول داد شخصاً این موضوع را پیگیری خواهد کرد ، اما اکنون هم ...
آقای استاندار، این وعده شما به روستاییان هم تحقق نیافت !

شمال نيوز: ورزش روستایی مازندران چهار سال است از بالا ترین سطح ورزشی در کشور به رده های پایین نزول کرده و برخلاف قانون در این مدت توسط سه شخص به صورت سرپرستی اداره می شود !

با توجه به چهار سال بلاتکلیفی در ورزش روستایی مازندران سرانجام قبل از ماه مبارک رمضان در جلسه هم اندیشی استاندار با مدیران رسانه ها ، پس از دریافت نامه اعتراضی جمعی از روستاییان سطح استان به این موضع ، طاهایی قول داد شخصاً این موضوع را پیگیری خواهد کرد ، اما اکنون هم ماه مبارک رمضان به پایان رسیده است و هم المپیک 2012 لندن .

نکته مهم در بلاتکلیفی هیات ورزش روستایی ، آنکه چرا نمی گذارند مجمع انتخابات این استان برگزار گردد زیرا مدیریت در ورزش روستایی مازندران فقط برگزاری کشتی های سنتی نمی باشد بلکه نیاز به یک افکار مدیریتی قوی دارد تا شادابی و نشاط را در سطح روستاها جهت ورزش تفریحی و قهرمانی و نیز معرفی بازیهای سنتی رونق دهد .

یاد آور می شویم ، چهار سال است که هر بار با بهانه های مختلف این مجمع باطل گردیده ، و آخرین آن مربوط به تغییر رئیس و نام فدراسیون اعلام شده است در صورتی که در دیگر استان ها این انتخابات انجام شده است!!

حال بایستی روستاییان منتظر بمانند ، تا شاید این وعده طاهایی استاندار مازندران بتواند گره کور چهارساله روستاییان در ورزش را باز و هیات ورزش روستایی را از بلاتکلیفی خلاص کند زیرا این موضوع از توان مدیرکل ورزش و جوانان این استان بنا به دلایلی خارج است !


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 شهريور 1391
وعده استاندار؟!!چنان با تعجب این مطلب را نوشته اید که انگار با چیزعجیبی روبروشده اید.تب وعده در این دولت والبته بالطبع
درمسئولان ولایاتش انقدر بالا گرفته که برای ما مردم امری روتین شده واگرروزی انرا از تریبونهای مختلف نشنویم تعجب میکنیم!بعنوان یک مازندرانی ،خواننده وشنونده عادی اگر خواستید حجم عظیمی از وعده های انجام نشده یا کرم خورده ا!!اقایانراحاضرم لیست کنم
تقی 12 شهريور 1391
این موضوع را برادر هم اندیش ماعادل روحی که همواره منتقد استاندار و معاون محترم سیاسی است پیگیر بوده و بارها اذعان داشت باید در این حوزه کار شود . ایشان در جلسه هم انیشی با انتقاد شدید از استاندار خواستار مطالبات مردمی بود .
نا شناس 12 شهريور 1391
ضمن تشکر از پایگاه وزین شمال نیوز می بایستی مطلبی را به این متن و برای آگاهی دلسوزان ورزش مازندران با توجه به وضعیت قبل و حال این هیات توضیح دهم و این وعده که مربوط به بخش مهم یک زندگی در دنیا می باشد متعلق به نیمی از جمعیت این استان است.
ورزش روستایی از سال 84/ 85 بصورت رسمی در کشور و همچنین دیگر استانها فعالیت خود را با تفکر غلامرضا جعفری مدیرکل امور روستایی سازمان وقت آغاز کرد و مازندران توانست به واسطه توجه وی به این استان تحولات بسیاری را در سطح ورزش روستایی مازندران و نیز رتبه اول به مدت چهار سال در کشور را بدست آورد .
اما چرخه ورزش روستایی به یکباره با زیادی خواهی رئیس وقت و نگرش سیاسی او نه توانست خودش را حفظ کند و نه اینکه این هیات را به اهلش بدهد و سرانجام پس از گذشت چهار سال که می بایستی انتخابات مجمع برگزار می شد قبل از انتخابات توسط یک نماینده مجلس که در ورزش هم بنا به دلایلی حضور دارد دوست مشترک خود و معاون وزیر عباسی را به تحمیل به عنوان سرپرست به پریچهره معرفی کردند و از آنجاییکه پریچهره در مقابل یک چنین افرادی نمی توانست از حق و حقانیت ورزش یک و نیم میلیون روستایی دفاع کند به این عمل که کاملاً خلاف قانون سازمان و وزارت فعلی است تن داد و این شخص که فقط هفته ای یک یا دو روز در مازندران است و خودروی این هیات را برای استفاده شخصی با خود به تهران می برد هیچ سابقه ای در ورزش ندارد و بازنشسته تعاون! بله معما حل شد این شخص هم از ریزخورهای وزارت تعاون بوده که با کوچ تعاونی ها به ورزش بی نصیب نشده است و در واقع رئیس دفتر این نماینده مجلس که خزانه دار این هیات شده است و می بایستی مسئولین بیشتر به مسائل او ریز شوند خود را همه کاره می داند!! و از نام نماینده نهایت سوء استفاده را می برد.
حال بایستی دید استاندار می تواند مقابل این مافیا مقابله کند یا اینکه برای معاون پارلمانی و این نماینده مجلس فقط بر سرکار نهادن دوست مهمتر از نیمی از جمعیت استان مازندران است !!!؟
نا شناس 12 شهريور 1391
استاندار نیست قانون شکن است چنانچه جای استاداربودم استعفا می دادم تاقبل ازاینکه مرابردارند
نا شناس 12 شهريور 1391
این آقا اومده فقط غرب استانو جدا کنه هیچ قدمی برای شهرهای مازندران و مرکز استان بر نداشت
نا شناس 12 شهريور 1391
به عنوان یک مسئول ورزش روستایی در شهرستان بایستی بگم پس از انعکاس این خبر در سایت شمال نیوز که گفته ورزش روستایی فقط کشتی لوچو نیست این هیات خوابیده بیدا شد و سریع برای شهرستانه زنگ زد تا بازیهای بومی محلی برگزار کنند . وقتی استاندار از این مدیرکل ضعیف آنچنانی دفاع می کند بایستی ضعف های او را اینگونه پاسخ گو باشد . چطور ممکن است یک مدیرکل نتواند یک انتخابات را برگزار کند ؟
مصطفی 12 شهريور 1391
آقای طاهایی
مضعت رو مشخص کن
کدوم طرفی
فقط میخوای سر پستت بمونی
آخه به چه قیمتی
خراب کردی استان مازندران رو
فقط شعار میدی
نا شناس 12 شهريور 1391
آقای استاندار ما در روستای نوکنده و روستاهای اطراف آن آب شرب نداریم بخدا ما ایرانی هستیم شهید دادیم رزمنده داشتیم و انقلابی داشتیم آب و فاضلاب با بی برنامگی محض اقدام به کاری کرد که از نا کجا آباد لوله کشی کرد و الآن همه لوله علاوه بر اینکه آب ندارند دیگر قابل استفاده نیز نیستند ما از شما مقام ارشد این استان که نماینده دولت خدمت هستید می خواهیم این موضوع را لا اقل پیگیری کنید این روستاها اگر به همین منوال پیش برود همه به ساری مهاجرت می کنند آنوقت هم کار شماها مضاعف می شود و هم مهاجران در ساری بدون کار و بلاتکلیف هستند ترا بخدا پیگیری کنید خداوند هم اجر شما را خواهد داد
ف.د 13 شهريور 1391
اين است استاندار عدالت محور،بايدبه خودبباليم كه اينچنين آدمها استاندار ما هستند كه استان مارا 10 سال به عقب مي برند..
نا شناس 13 شهريور 1391
با تشکر از شمال نیوز ، شنیده شده است انتخابات ورزش روستایی 19 شهریور اعلام شده است اما هنوز نامه ای نرسیده به اداره کل ولی تلفنی به بعضی ها اطلاع دادند و سرپرست این هیات و بخصوص خزانه دار دست به دامن رئیس خود مقداد نجف نژاد شده اند تا این انتخابات را باز عقب بیندازند !!! اگر این اتفاق بیفتد مقداد بایستی جلوی درب مجلس در حضور رسانه ه و خبرگزاریهای رسمی کشور پاسخگوی نمایندگامن یک میلیون پانصد روستایی مازندران باشد انشاالله که این اتفاق نخواهد افتاد در غیر اینصورت .......!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.